Întreţinerea burţii

Ai „muncit” din greu să ai minunăţia ta de burtă şi ar fi păcat să ţii vreo cură de slăbire păcătoasă care să te facă să-ţi scadă din grandoare. Şi să ştii că ar fi păcat să faci rabat de la „exerciţiile de întreţinere” în timpul postului, pentru că poţi să ţii o dietă pe bază de peşte: dimineaţa 2-3 conserve de peşte, la prânz cât mai mult peşte cu mujdei, iar seara, ceva mai uşor, peşte afumat şi icre. Dacă te-ai săturat de peşte, dă-te pe cartofi (din ăia congelaţi că-s mai uşor de fpreparat) sau fasole cu salată de varză murată.

Ideea este că se apropie Crăciunul, mâncare din belşug, băutură berechet, dulciuri, trândăveală… Toate astea nu pot veni deodată că s-ar putea să-ţi fie rău. Trebuie să te antrenezi pentru mesele de Crăciun, că sunt 3 zile de belşug pe masă şi ar fi păcat să scapi una din ele. Iar apoi, după Crăciun, 2 zile de pauză şi începe iar distraţia (nu-mi spune că lucrezi între Crăciun şi Revelion că oricum nu te crede nimeni). Gândeşte-te ce ar însemna să nu fii antrenat şi să stai la masa de Crăciun împreună cu familia, toţi din jurul tău mănâncă fripturi de porc, cârnaţi, piftie, piftele, iar tu… salata de varză, din cauză că ieri ai mâncat 3 fleici de porc şi ţi-a fost rău. Ai mai puteea să te uiţi în oglindă? Ai mai putea să te uiţi în ochii tăi? Cu siguranţă nu. Aşa că… exerciţiile sunt mama învăţăturii. Puneţi burta la treabă!

Şi nu uita un lucru foarte important: apa. Apa joacă un rol foarte important în viaţa omului, aşa cum spune şi la televizor – „Pentru o viaţă sănătoasă beţi cel puţin 2 litri de apă pe zi!” Aşa că… bagă şi tu cel puţin 2 litri de Izvorul Minunilor sau Cola, Pepsi, Fanta, Frutti Fresh… ceva care să-ţi tină de sete. Nu te atinge de apa de la robinet că nu e plină de clor şi nu face bine la digestie.

Înainte de a încheia, antrenează-te puţin şi din punct de vedere psihic: atât timp cât te uiţi în jos şi-ţi vezi vârful degetului mare de la picior, să ştii că nu eşti gras!

Pofta bună!