OMUL de la RDS

Acum 3 ani, tot în această perioadă a anului mi-am făcut abonament la cablu, internet şi telefon de la RCS&RDS. Deoarece în blocul unde stau nu avem cutie poştală am ales opţiunea de a primi factura la altă adresă decât cea de instalare a serviciilor. Toate bune şi frumoase până Joi, 2 decembrie 2010, când am ajuns acasă de la serviciu ceva mai devreme ca de obicei (mai devreme şi mai bucuros). Găsesc o hârtie în uşă: „Stimate domnule xxx , în urma unei verificări s-a constatat că sunteţi conectat ilegal la serviciile CaTV oferite de RCS&RDS. Vă rugăm ca în termen de 3 zile să vă prezentaţi la unul din sediile RCS&RDS pentru bla, bla, bla….”.

3 zile? Acum mă duc. Vă sparg pe toţi ! Vă arăt eu vouă să mă lăsaţi fără televizor şi să nu pot vedea meciul. Vă arăt eu vouă !

După 10 minute de semi-alergat prin zăpadă ajung la sediul RCS&RDS. Mă aşez pe un scaun în faţa unei „statui RDS”. „Bună seara” spun eu şi scot cartea de identitate din buzunar împreună cu hârtia respectivă. În acel moment era să cad de pe scaun. Statuia RDS vorbea! „Mda, sunteţi conectat fraudulos la serviciile noastre de cablu” şi Îmi aruncă hârtia înapoi după care continuă să mediteze. După câteva insistenţe din partea mea, am reuşit să mă enervez. Statuia nu era atât de evoluată precum credeam, ştia doar câteva cuvinte: sunteţi conectat fraudulos la serviciile noastre de cablu.

Fumez două ţigări până acasă şi fiindcă am plecat fără mănuşi şi fără căciulă nervii mi-au amorţit de frig. Acasă ajung calm, pun mâna pe telefon şi sun la deranjamente RCS&RDS ca să cer lămuriri. După ce ascult câteva minute bune aceeaşi muzică (câteodată stau şi mă întreb de ce nu pun ăştia măcar un post de radio în loc de „ti-ni-ni-ni-na-naaaaa”) vorbesc cu un robot RDS şi apoi cu o persoană căreia îi explic problema şi care Îmi explică ce am de făcut. Dar era prea târziu aşa că las pe a doua zi.

Înarmat cu documente mă duc bucuros la sediul RCS&RDS ca să-mi rezolv problema. Pe drum Îmi făceam planuri ca în caz de sunt mai multe statui RDS la birou să nu mă duc la cea la care am fost cu o zi în urmă. Şi aşa am făcut. M-am dus la altă statuie RDS care părea ceva mai evoluată decât prima: a citit! Când am văzut că citeşte mi-am spus în gând: „Gata Ştefan, problemele tale sunt ….” …..”Acest contract nu este valabil, sunteţi conectat fraudulos la serviciile noastre” se aude vocea statuii din faţa mea. Degeaba îi arăt procesul verbal de instalare de cablu tv şi cel de la internet şi telefonie. Sunt conectat fraudulos şi gata. Da, sunt conectat fraudulos pe baza acelui contract care nu este valabil şi pe baza căruia eu timp de 3 ani mi-am plătit lunar factura.

În jurul meu se strânseseră între timp 5-6 oameni care se uitau la lupta mea cu statuia. M-am decalarat învins şi m-am ridicat de scaun, lăsând loc unei alte victime. Cât timp mi-am pus hârtiile în geantă şi am ajuns la uşă am apucat să înţeleg că omul respectiv nici nu avea televiziune prin cablu de la RCS&RDS dar a primit şi el hârtie că este conectat fraudulos la serviciile de CaTV. În timp ce închideam uşa am auzit cum spunea statuia „Colegii mei nu au lăsat degeaba această hârtie în uşă. Cu siguranţă nu este o greşeală din partea lor şi apartamentul dumneavoastră era conectat fraudulos la serviciile noastre TV”. Îmi venea să mă urc pe pereţi de ciudă. Cu mine, care am avut contractul de furnizare servicii, procesele verbale de instalare a serviciilor şi eram prezent pentru a doua seară consecutiv la acel birou, statuia RDS nu a rostit o frază atât de lungă şi nici nu a folosit atât de multe cuvinte.

A treia zi am atacat la sediul central RDS din Iaşi . Ajung la sediul de pe strada Gării pe la 8.55 şi văd că este lume înăuntru (deşi programul era de la 9). Intru şi aud ceartă „…cu serviciile voastre de căcat, cu tot. Imbecilii dracului!” Am înghiţit în sec şi m-am îndreptat spre un birou. În timp ce întindeam hârtiile am rămas mut de uimire: la birou ERA UN OM! Un OM care şi-a dat seama că cineva a făcut o greşeală când a introdus contractul în baza de date şi în loc să apară conform contractului o adresă de instalare diferită de cea de facturare, serviciile apăreau instalate la adresa de facturare. OMUL de la RDS şi-a cerut scuze pentru această greşeală, a rezolvat problema şi gata. În 5 minute eram afară, zâmbitor.

Ce înseamnă să mai angajezi OAMENI în ziua de azi! Ăştia mai fac şi ceva treaba.

EDIT 07 Decembrie 2010: „Alo, domnul Ştefan, xxx de la RDS sunt. Vă rog să treceţi pe la noi pe la sediu să anulăm contractul încheiat sâmbătă deoarece problema dumneavoastră s-a rezolvat mai repede şi mai uşor decât credeam şi nu este nevoie de un nou contract.”

Şi problema s-a rezolvat. Noroc cu OAMENII oameni şi cu faptul că sediul central RCS&RDS din Iaşi este în drumul meu spre casă.

EDIT 08 Decembrie 2010: Bineînţeles că nu se vede bine la televizor! Dacă are cineva nevoie de purici şi dungi pe ecran îi dau de la mine cu cea mai mare plăcere.